Skip to main content

Topic: Kontrola DC motora sa Arduinom i absolute encoderom (Read 4043 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kontrola DC motora sa Arduinom i absolute encoderom

Pozdrav svima,
ima li tko pomoći u rješavanju problema iz naslova? Imam DC motor sa svojim ESC-om, koji se kreće linearno, te mu  trebam mu odrediti krajnje točke A i B, preko kojih "ne smije ići", uz pomoć absolute encodera koji je spojen na jednu od osovina kotača koja nije pogonska.


Motorom se upravlja pomoću RC stanice, čiji prijamnik je spojen na ESC od DC motora. Pretpostavljam da bi trebalo "ubaciti" arduino sklop koji čita podatke sa encodera, izmedju RC prijamnika i ESC-a? Zatim naravno programirati RC stanicu kako bi se preko nje određivale te dvije točke.


Potpuni sam laik i nemam iskustva u svemu tome, ali ako ima  netko voljan za pomoći (čitaj: odraditi), već bi se našao način za iskompezirati trud ;)


Specifikacije motora, ESC-a i encodera šaljem po dogovoru na pp.

Odg: Kontrola DC motora sa Arduinom i absolute encoderom

Reply #1
Samo idea- Mozda uzet neki servo motor pa raskopati i upotrijebiti od njega elektroniku i senzor polozaja (?)

Odg: Kontrola DC motora sa Arduinom i absolute encoderom

Reply #2
Hvala ti na odgovoru,
mozda nisam bio dovoljno jasan, sto i nije tako rijedak slucaj kad nesto objasnjavam  :-[ [size=78%]...[/size]


Dakle, ja sve komponente imam, trebam "samo" upogoniti stvar. Isprogramirati Arduino da očita podatke sa enkodera i "naredi" ESC-u da zaustavi pokret DC motora kad dodje do tocke A, odnosno tocke B. Sto nemam blaaaage veze kako. Al ono...bas  :-[ [/size][size=78%].[/size]

Odg: Kontrola DC motora sa Arduinom i absolute encoderom

Reply #3
Pozdrav svima,