Skip to main content

Topic: Pomoć,prvi auto (Read 9384 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pomoć,prvi auto

Lijep pozdrav svima,

Napokon sam odlučio kupiti jedan RC auto. Budući da sam početnik moli bih vas za pomoć. Htio bih si kupiti jedan RC off road truck tj. http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=105866&lang=en. Zanima me ako se isplati kupiti ovaj RC auto. :-\
P.S. Znate li možda neki dućan blizu Hrvatske zbog poštarine.
Svaki komentar je dobrodošao.

Odg: Pomoć,prvi auto

Reply #1
NE!zasto?zato sto je to nitro!
1. pogotovo ako si pocetnik,nebudes ga znao postelat kak spada a niti palit,barem ne prvih nekoliko puta
2.nitro gorivo je dosta skupo a uz to u hrvatskoj tesko nabavljivo!
3.to ide,ali ide i elektro sa dovoljno jakim motoricem,a prednost kod elektra je to sto se ne dere i ne urla(mozda je tebi to fora ali dopi*di),nema tolko problema oko paljenja,nije nista tako prljavo od nitra ili necega...

sto se tice ducana,vise nije problem kod narucivanja iz vana,jer vise netreba potvrda za uvoz ritt opreme vec samo ce certifikat,imas u sloveniji par ducana sa postenim modelima,osim ako hoces iz pluramaksa nekog jadnog kineza,sad odi trazit neke elektro modele pa posalji sta ti se sve svida pa cu ti rec koji je po meni najbolji! :)

imas dosta marki autica,nije sve samo hpi,hpi je dosta skup  :-[  marke:tamiya,hpi,team associated,traxxas...

Odg: Pomoć,prvi auto

Reply #2
Ej, ej. Nemoj čovjeka odgovarat od nitra, ja sam "odrastao" na nitru :) i nema te struje koja ga može zamjenit. Nitro je nitro i ima svoje čari.
ALI - treba bit svjestan cijene goriva i to je to. Struja je jeftinija za vozit, ako voziš puno, ali i to je donekle relativno jer moraš kupit puno baterija i dobar punjač, znači početna investicija je veća.
Za nitro treba malo više znanja i volje za prčkanjem, ali meni je to jedna od čari uz to kaj se super čuje, fino masti, dimi i MIRIŠI!