Skip to main content

Topic: pitanje za ZG modelare (Read 24589 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pitanje za ZG modelare

Postavio sam pitanje na brodomodelarstvu i sporo teku odgovori pa cu tu ponoviti, jer ipak sam pocetnik pa komotno ulazim u ovu kategoriju.

Smije li se bez najave upravi jarunskog jezera doci na Jarun i na velikom jezeru ploviti modelima brodova, po livadama letjeti modelima helija i avija, itd?

Zmajario sam nasitno i naveliko bez problema, ali ovo je ipak nesto drugo.

Fala  :)

Odg: pitanje za ZG modelare

Reply #1
ja mislim da možeš samo te svi ljudi gledaju zato što to nisu puno puta u životu vidjeli.
Ali u vožnji aviona helija i toga isto se smije voziti ali ja ti nebi preporučio da odeš na trg ili slično gdje je hrpa ljudi u trenutku nešto može poči po zlu pa da pogodiš nekoga  :D

Odg: pitanje za ZG modelare

Reply #2
nama )mom sinu i meni) je čuvar došao na bundeku kada mi je sin vozio svoj gliser (lijepi veliki gliser ali ne može se baš reći da je opasan - igračka).

tražio je dozvolu, ja sam ostao zbunjen.

pitao sam ga kakvu dozvolu?

Kaže ne znam, tu dolazi neki modelar i pušta brodove, taj ima neku dozvolu, ne znam od koga ali kao ima je.

Nije nas poterao, pola sata je negdje sin vozikao brodić i otišli smo doma.

Cijela ta epizoda mi govori da bi stvarno možda i trebali imati dozvole za modele. Naš je brodić bio očita igračka, no gdje povući liniju između opasnih i bazopasnih modela?

Odg: pitanje za ZG modelare

Reply #3
Kaže ne znam, tu dolazi neki modelar i pušta brodove, taj ima neku dozvolu, ne znam od koga ali kao ima je.

Meni to zvuci kao da ocito ni sam ne zna sto bi pitao, ali osjeca covjek da u svrhu svoje sluzbe mora nesto pitati pa makar bilo i tako besmisleno. No tu ima dosta modelara s iskustvom pa neka sami kazu kakve dozvole imaju za plovidbu, let i voznju?



Odg: pitanje za ZG modelare

Reply #4
da, ne znaju ni oni točno, ali znaju da postoji nekakva dozvola