Skip to main content

Topic: art-tech diamond 600 (Read 4842 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

art-tech diamond 600

Pozzz...  kupio sam ovaj model  http://www.pluramaks.com/shoppingcart/products/Art%252dTech-Diamond-600-EP.html , pošto sam početnik, skršio sam ga odmah isti dan, puknuo je na 4 djela. uspio sam ga skrpati i leti sad, još učim na njemu. sad me zanima, počeo bi i ja raditi modele, pročitao sam da je najbolje početi sa Zagijem. Sad me zanima ovo, dok totalno skrsim ovaj model, nebi trebao biti problem djelove preseliti na neki drugi model(ako ga napravim), da li sam u pravu, imam neke osnove, dosta sam i tu na forumu procitao...  da li mi netko moze reci nesto i o toj stanici, citao sam nesto o programiranju i te stvari, u zadnje vrijeme me to sve skupa počelo interesirati i ako ostane ko i sad, razmišljam da se ozbiljnije počnem time baviti...  
Da. :D

Odg: art-tech diamond 600

Reply #1
Za tu lovu mogao si kupiti :
- vrlo dobru početničku 2.4ghz stanicu s prijemnikom
- esc, motor, par propelera, 2-3 servića
- šteku izoflora, 5-6 aero selotejpa, glue gun u Ofertisimi
- pojest čevape, popit pivo
- naučit nešto o ovom hobiju dok ti ne stignu dijelovi..
- izradit hrpu depronaca i dobro se zabavit...

Ali nisi jedini koji voli učit na svojim greškama... 8)
Poslikaj 'drob' iz aviona da vidimo na što sliči pa ćemo zaključiti da li je
To moguće iskoristit...
Lp

Odg: art-tech diamond 600

Reply #2
..pa, gledaj, avion još leti... nekako sam ga pokrpao i ne bi volio da to itko vidi... :D
..sad sam samo mislio, ako ga totalno skršim (pošto razmišljam o  tome da počnem radit modele), da iskoristim stanicu prijamnik i djelove za neki drugi model!
Da. :D

Odg: art-tech diamond 600

Reply #3
da pogodim nisi igrao nikako simulator?
R.I.P modeli: cessna 185, 5xF16 Falcon,2x zagi,Super Bandit,Eurofighter,Mig 29,Mig 29 v1.1,Eurofighter v1.1,Eurofighter v1.2
U izgradnji: Tarot fy 450 & F15 Frc Foamies MK2