Skip to main content

Topic: apsolutni pocetnik  (Read 8081 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

apsolutni pocetnik

pozdrav svima
vec duze vrjeme kanim se upustit u ovaj hobi, i doslo je vrjeme konacno. oduvjek mi je zalja bila imat avion na daljinski al sve nekak izvan dosega. imo sam cak jedan mali i jeftini i razbio sam ga u roku od par dana  :D cak mi je stari bio jednom donjeo jedan casopis o tim avionima iz njemacke, a ja sam samo mogo slinit gledajuci sve to na fotkama. eto nadam se da je dost uvoda  :)

ovako, planiram napraviti svoj avion od stiropora ili slicnim materijalima, i preko bi ga plastificirao ili nekim kitom doradio pa prebrusio i obojao. posto sam pocetnik nisam jos siguran u odabir materijala
htio bi da mi date neki link neke knjige pdf ili neki kratki tekst sa skicama i slikama osnova aerodinamike, posto bi sam dizajnirao cjeli avion
zatim bi htio da avion nema vanjski propeler, nego da iznutra ima nesta slicno turbini pogonjeno strujom
isto tako nisam siguran jel moguce kupit mjesto stanice i prijamnika neki odasiljac koji bi se spojio na laptop i da preko laptopa upravljam avionom (po mogucnosti da moze imat domet signala do 200m), i da na avionu imam neku manju kameru koja bi projecirala sliku na laptopu i tako upravljao avionom (e sad i da je moguce neznam koja bi tu brzina odaziva bila (lag) i kolko bi se to odrazilo na voznju) i prijemnik da ima sto vise mogucih kanala (servoi, motori, baterije, kamera (ak moze), etc..)
puno me svega zanima vezano uz to, tako da ce svaka informacija dobro doci. ;D
gradnu planiram tek na ljeto, tak da cu do tada pripremat materijal i djelove
ubrzo bi skice mogao napravit u 3d programu i stavit vamo :)

Odg: apsolutni pocetnik

Reply #1
a da prije nego razbiješ taj EDF model iz samogradnje, vožen preko fpva i laptopa, izbrusiš malo vještinu na nekom pitomijem modelu s propelerom,
npr zagi? 

jednostavniji za izradu
jeftiniji