Skip to main content

Topic: Promjena servo motora.. (Read 5243 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promjena servo motora..

Pošto sam totalni početnik i uspio sam strgati servo motor i ponešto još  :'( i prije prvog leta. (smješno je pa neću pričati), molio bih par savjeta oko promjene servo motora. Na što generalno moram paziti. Okvirno znam neke stvari jer sam se dosta informirao po interentu, ali svaki savjet je dobro došao. Malo me brine hoću li znati podesiti da servo stoji u ispravnom položaju u odnosu na ostatak "mehanike" rotora. Naprimjer, kada pomaknem polugicu na stanici da servo ne pomakne sve premalo ili možda previše. Brine me taj početni položaj pri montiranju serva. Inače radi se o malom heliju esky king 2, no mislim da je princip kod svih manje više isti.  Hvala.


Odg: Promjena servo motora..

Reply #2
Tako sam i npravio. Mislio sam ne neke generalne savjete oko izmjene servo motora. Ovo drugo je jasno. Ne pada mi napamet da ih popravljam. No nisam još stigao promjeniti jer nemam slobodnog vremena.

Odg: Promjena servo motora..

Reply #3
Promjeni servo, spoji ga na prijemnik tamo gdje je bio uštekan stari, pazi kako budeš okrenuo žice ili konektor, upali model pričekaj da se servači pomaknu u početni položaj. To napravi sa odspojenim linkovima a na novi servo nemoj stavljati ručicu. Na heliću početni položaj bi bio bi kad je swos plča na sredini i kutevi elisa na nuli, ručice serva bi trebale biti vodoravno.
 
Onda staviš ručicu tak da bude swos u vodoravnom položaju. Ako nije (a vjerojatno nebu) malo ga poriktaš sa stanicom.
Važno je da sve ručice budu u istom vodoravnom položaju a swos vodoravno kod tog nultog kuta elisa.
Ak imaš stanicu kaj dođe s tim helićem to nebi znao jer takvu stanicu nisam nikad imao.
 
Provjeri kak swos stoji kod maksimalnog pozitivnog i max negativnog kuta elisa. Stalno mora biti vodoravan.
 
Za to ima jedan mali alat "Swashplate Leveler Tool"