Skip to main content

Topic: RC Kosilica  (Read 7782 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RC Kosilica

Eh nakon izrade cnc-a, brodova aviona i razno raznih elektroničkih i mehaničkih spravica odlučio sam napraviti RC KOSILICU, imam EL motore od invalidskih kolica, kotače od skutera 10", mašinu od kosilice, ploču aluminija centimetar debljine od koje ču pomoću cnc-a napraviti zupčanike, stanicu Turnigy 9x i arduino uno. za početak dosta. Naručio sam glodalo za rezanje aluminija i akcija može početi. več par noći se zezam s programiranjem arduina u tome sam početnik i ako kome to bolje leži slobodno nek se javi, svaki komentar je dobro došao :D kako budem napredovao tako šaljem slike :D

usuditi se to je cijena napretka


Odg: RC Kosilica

Reply #2
haha ovo je dobro :D pa da kosim oblake dok mi trava raste po dvorištu :D

usuditi se to je cijena napretka

Odg: RC Kosilica

Reply #3
ha, ha... nema oblaka - nema kiše - trava ne raste  ;)

Odg: RC Kosilica

Reply #4
samo neka travica raste, kad napravim ovo to nebude samo kosilica, to će bit tačke na daljinski, kosilica, ralica zimi itd... :)
 
usuditi se to je cijena napretka

Odg: RC Kosilica

Reply #5
To bi i ja jednog dana, samo zašto arduino za RC tj. daljinski upravljanu?
Misliš na nonRC, samohodnu sa senzorima?

Odg: RC Kosilica

Reply #6
a treba mi arduino, motori mi rade tako da za promjenu smjera ne mjenjaju polaritet već drugom kombinacijom žica mjenjaju smijer to su stari motori od invalidskih kolica, pa ih moram palit s mosfetima i pwm od nule do 5v u jednom smijeru i tako u drugom a to sa stanicom direktno nemogu povezat a taman da mi motori mjenjaju smijer promjenom polariteta mogo bi koristit gotov driver s H mostom i opet preko arduina...

usuditi se to je cijena napretka

Odg: RC Kosilica

Reply #7