Skip to main content

Topic: Zagi alteration (Read 20298 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zagi alteration

kolki edf bi trebao za standardni zagi ? cini mi se sigurnije u slucaju pada, a kako gledam cijene i nisu neke uber velike za "EDF Units - With Motor"

Zagi alteration

Reply #1
Pa izračunaj koliki ti potisak treba.
Osim što papa više struje EDF je neučinkovitiji od propa pa nemoj očekivati
karakteristike kao sa propom.
 

Zagi alteration

Reply #2
Kako da izracunam ? Totalni sam pocetnik. Al evo. Za kolki raspon krila je edf s potiskom od 500g a da bude zabavan i dalje ?

Milos @ Galaxy S3

Zagi alteration

Reply #3
ja rezem sa dva profila, ne mogu fiksirati luk  da micem samo jednu stranu , dobro ispadne i nemam problema, rezem sam..


Lp Zoran

Zagi alteration

Reply #4
raspon mi je 1200mm sto sam nesto nacrtao i tezina modela bez setupa bi bila oko 80 - 120 g

Zagi alteration

Reply #5
kolki edf bi trebao za standardni zagi ? cini mi se sigurnije u slucaju pada, a kako gledam cijene i nisu neke uber velike za "EDF Units - With Motor"

Pogledaj ovaj za orjentir

Sonic 64 EDF Wing EPO 1230mm (PNF)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=25305&aff=448825

No poslusaj Plavog dobro ti govori, ima razloga zasto EDF nisu jako rasireni,
ako te muci zapinjanje elise mozes malo podici motor, staviti skijice s donje strane i aktivirate break na ESC - tako ja imam i nisam zapeo vec jako dugo.

Drugo ako pravis zagija laganog mozes staviti prop saver ili ako mozes sletati sporo da nema veliku silu pa i kada zapne nista se ne dogodi.

S elisom mozes lako lansirati iz ruke, s EDF treba vremena dok razvije potisak i pozeljno ga je baciti dobro a tesko je to raditi sam.
EDF bi vise bio za brze letenje pa ako bas zelis EDF napravi to nakon sto dobro let is elisom,