Skip to main content

Topic: mini camera (Read 2844 times) previous topic - next topic

Odg: mini camera

Reply #2
Info ćeš nać na ovom linku koji ti je dao Lev, no doubt about that - i to tak da usporediš boju i poziciju datuma i vremena na snimci. Ove informacije koje daje Pluramaks su nepotpune jer čak i prema chucklohr-u nema te kamere koja s rezom 720x480 istovremeno daje "samo" 1280x960 jpg fotke. Probaj nešt snimit pa napisat koja je reza u pitanju s obzirom da se IPAK ne radi o modelu kamere koja je bila najavljivana.

lp,
Marko

Reply #3
evo saznao ta cam je ver 8

i rez je 720x480

dali vam je problem uploadat negdje txt file (datum i vrijeme) da vidim kako ste vi to napravili
kazem ili su upustva krivo napisana ili ja krivo radim
mada nemam sta krivo radit  :o

Reply #4
1. Create a plain text file (no font formatting) with just a single text line in the format "year-month-day hour:minutes:seconds" in 24 hour format like this: 2010-12-29 13:34:45

2. Save the file with the name "TIMESET.TXT" and copy it to the flash card root directory (the one that first appears when the card is recognized by the computer). This can be done with an external card reader or with the camera connected to the computer as a USB removable drive. A sample file is attached below.

3. With the card in the camera and the camera unplugged from the computer, turn on the camera. The camera will then read the file, set the date and time, and erase the file from the flash card automatically with no user interaction. Done!

ili probaj s ovim:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=18370349&postcount=4289

Reply #5
hval aali ne radi

u upstvima pise da treb anapravit txt file i da se zove TAG
i napisat ovo npr:

|date|
2011/12/14
23:14:00

probao tako ali ne radi

probao i ovaj programcic i probao sam napravit txt TIMESET file
ali ni to ne radi

i dalje stoji 29/11/2010  :o

Reply #7
da upustva su tako mala da ove zagrade lice kao vertical line
i jos neki los eng prijevod valjda su kinezi koristili google translate  :)

uglavnom mora biti ovako:

[date]
2011/12/14
23:35:00

hvala na pomoci Lev  ;)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.