Skip to main content

Topic: Bjelovar - Brezovac Airport :) (Read 3817 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjelovar - Brezovac Airport :)

Kum i avion

Šteta što je ovo za sad jedina snimka, ali kad ulovim kuma da me ponovno snima biti će još :) ali možda i sa Telemasterom 7.5 ccm  ;D
Samo da ne bude ko u Novoj Rači kad se drvored nije htio maknuti...
ACRO43HR

CroDEST - Razvoj Web Aplikacija, Informatika i Robotika


Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #2
ej ja sam tu blizo kod vas od ivanske tocno samarica,sa cime se sve leti tu u brezovcu,ima mozda kakav helic,koliko vas ima pa mozda dok budete imali kakav susret da javite na forumu pa da malo vidimo,ja sam pocetnik nisam jos letio,jos sam na simulatoru,ali imam raptora 60.

Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #3
idesss...  :) pa bjelovar se probudio.....
ovako ja sam pokraj  bjelovara (mada vecinu vremena provodim u Zagrebu) ali neznam nikoga da se bavi modelarstvom... ajde dajte na PM neki kontakt pa da napravimo nekakvo  okupljanje....

Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #4
Gdje u Bjelovaru ili Zagrebu?
MX16s+Assan, AURORA 9, T8FG
SF47, Ventus 2AX, Shadow, Elektra,
Optima PRO, Discus CS, Escape Jarro Miler
Eagle Tree PRO

Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #5
u Bjelovaru  ::) ..... :)

Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #6
Mreznica Airlines kod Karlovca
poznato mi a sta je sad ovo?

Odg: Bjelovar - Brezovac Airport :)

Reply #7
to je jedan teritorij (ljudi su ga nazvali brezovački aerodrom) u blizini Bjelovara obavijen velom tajne (nesto kao area 51) imaju nekakve cudne letjelice  i nezna se dali su samo zaljubljenici u letenje ili svercaju sir u neki drugi grad ili jos gore drugu drzavu.....

koliko citam ovdje obicni puk se je uspio pribliziti gore spomenutom podrucju sa svojim malim daljinski upravljanim letjelicama ... ali u tom bjelovaru su jos neorganizirani i slabo opremljeni pa nemaju snimke iz zraka....