Skip to main content

Topic: Pocetnik sam i trebam pomoc (Read 3638 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pocetnik sam i trebam pomoc

Pocetnik sam (ali bas pocetnik , znaci nemam jos nista) i trebam  pomoc oko svog prvog modela. Htio bih da napravim nesto sa twin boom pusherom tj dva vertikalca na jednom horizontalcu (nesto npr kao p 38/61 ili saab 21A/R). Pa vas pitam sta bi mi trebalo sve za to. Ako bih trebao poceti sa necim drugim recite. Hvala unaprijed

Odg: Pocetnik sam i trebam pomoc

Reply #1
Predlazem da prvo krenes sa nekim pocetnickim stiroporcem visokokrilcem.
Pa kad se naucis mozes se baciti u samogradnju.

Baci oko na prva dva topica na ovom forumu.
Posljednji model:
Sin V1: tezina: 7500 g, raspon: 70 cm, gorivo:mlijeko, kapacitet rezervoara: sve veci, izdrzljivost: 0-24

Odg: Pocetnik sam i trebam pomoc

Reply #2
Ma gledao sam to ali imam neko kao konstrukciju od aluminija pa zato a gledao sam sve postove na forumu ali ja nemam ni stanicu pa zato pitam

Odg: Pocetnik sam i trebam pomoc

Reply #3
Sorry ali moraš malo razmislit kada krećeš u samoizgradnju,prvo što ti treba je materijal i nožić iliti skalpel,znači alat i materijal,vrlo jednostavno ;)

Odg: Pocetnik sam i trebam pomoc

Reply #4
Pocetnik sam (ali bas pocetnik , znaci nemam jos nista) i trebam  pomoc oko svog prvog modela. Htio bih da napravim nesto sa twin boom pusherom tj dva vertikalca na jednom horizontalcu (nesto npr kao p 38/61 ili saab 21A/R). Pa vas pitam sta bi mi trebalo sve za to. Ako bih trebao poceti sa necim drugim recite. Hvala unaprijed

Ma gledao sam to ali imam neko kao konstrukciju od aluminija pa zato a gledao sam sve postove na forumu ali ja nemam ni stanicu pa zato pitam

Pa kaj je ovo neki trol ili je danas imao sat iz informatike u školi pa se logao ovdje umjesto na carnet

Zagi, Mini Titan 325, F5J-N 400 by Beli, MPX Easy Star II