Skip to main content

Topic: Pitanje za stanicu (Read 3183 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pitanje za stanicu

Pozdrav , novi sam ovdje u modelarstvu , danas sam na televiziji gledao sport automodelarstvo , ali surfajuci po netu više mi se svidilo aviomodelarstvo pa bih htjeo poceti . Citao sam teme za pocetnike i tako dalje ali nigdje nisam nasao kako poceti vjezbati letenje , nebi ja odma kupio helic i leti . Mislio sam kupiti stanicu ( TURNIGY 9CH ) ovu i ukljuciti je ako je moguce na komp i s nekim programom vjezbati . Novci nisu problem. I volio bi helikopter ne avion .

Molim vas pomozite s savjetima , što mogu kupiti , kako poceti i tako dalje .

Hvala Unaprijed , Frano

Odg: Pitanje za stanicu

Reply #1
Blago tebi kad "novci nisu problem"  :). Salim se, simulator je najbolji pocetak uz redovite odlaske na letenje kao promatrac i pitaj sve sto te zanima i sto ti nije jasno. Ne moras cak odmah ni uzimati stanicu, uzmi neki simulator koji dodje sa "stanicom" i samo lupaj, bit ce toga u pocetku
Starenje je neizbježno ali zato odrastanje nije

Odg: Pitanje za stanicu

Reply #2
daj neki link di to da uzmem

Odg: Pitanje za stanicu

Reply #3
Ma bolje odmah uzeti postenu stanicu i onda nju spojis na simulator i vjezbas.
Poslije nemoras mjenjati tj. kupovati novu.

Preporuka
Turnigy 9X ako je lova problem
Dx7 ako nije veliki problem
Aurora ili Dx8 ako nije problem
Futabu 8/10 ili MPX Evo 9 ako uopce nije problem :)
Posljednji model:
Sin V1: tezina: 7500 g, raspon: 70 cm, gorivo:mlijeko, kapacitet rezervoara: sve veci, izdrzljivost: 0-24

Odg: Pitanje za stanicu

Reply #4
Mozes li mi dati kakav link di mogu kupiti neke od ove 3 skuplje stanice pa bi po mogucnosti odma narucio.

Kad to kupim što onda dalje , vjezbanje ???? koji program ???

Odg: Pitanje za stanicu

Reply #5