Skip to main content

Topic: Izrada quadcoptera (Read 6565 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Izrada quadcoptera

Novi sam ovdje pa me zanima ima li negdje za skinuti popis dijelova koje se mogu posebno kupiti za izradu quadcoptera? Da li je uopće jeftinije kupiti ga u dijelovima i onda sastaviti?

Odg: Izrada quadcoptera

Reply #1
Novi sam ovdje pa me zanima ima li negdje za skinuti popis dijelova koje se mogu posebno kupiti za izradu quadcoptera? Da li je uopće jeftinije kupiti ga u dijelovima i onda sastaviti?

Netko će ti reći da je. Nekome će i biti jeftinije sam ga napraviti. Meni nije bilo tako. Je da sam tako više naučio dok sam ga sam sastavljao ali greške koje se naprave pošto sam bio početnik su dosta skupe i na kraju ako nemaš sreće te izađe dosta skuplje nego da si kupio gotov quadcopter.

Ali ako hoćeš iskustva, nema boljeg nego sam ga sastavljat.


Odg: Izrada quadcoptera

Reply #2
Malo ću pogledati po oglasima na forumu tko što prodaje. U biti možda bi bilo od pomoći da imam popis dijelova za gotovi i da ih kupim i sastavim. sad sam naletio na ove tutoriale pa ću ih malo pregledati. Koristio bi se za fotkanje iz zraka.

Odg: Izrada quadcoptera

Reply #3
A inače treba ti

4 motorića
4 ESC
baterija
alarm za bateriju
stanica (upravljač)
kontroler (pločica)
propeleri (2 CW, 2CCW)
okvir (frame, konstrukcija)
šarafići razni
ljepilo za šarafiće
punjač
kablovi za pospajati sve to
razvodna pločica (za pospajati ESC na bateriju)
I konektori za bateriju

A za snimanje iz zraka. Možeš kao ja trenutno zaljepiti kameru izolirkom XD
Ili kupiti gimbal za kameru

Odg: Izrada quadcoptera

Reply #4
Mislim da mi ne bi bio problem sastaviti frame i gimbal. Meni je najveći problem izabrati svaki pojedini dio na nekoj od stranica za kupovinu. Ne znam koja jačina i to, znači trebaju mi gotovi dijelovi!  :D

Odg: Izrada quadcoptera

Reply #5