Skip to main content

Topic: Walkera s 3-axis gyro sustavom (Read 2644 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Walkera s 3-axis gyro sustavom

Walkera je izbacila modele s 3-axis gyrom, za lakše letanje.

http://www.helipal.com/walkera-hm-uflys-helicopter-2010-special-edition.html

Kako kod nas doći do takvog jednog helića ?

Imam Big Lamu( kojeg mogu lijepo vozit) i Honey Bee Kinga (koji mi baš i ne ide usprkos provedenim satima i satima na Realflight G4.5 simulatoru).
Ovo mi se čini kao dobar helić (3D me ne zanima previše) ali kod nas ga nema u ponudi.
Narudžba preko neta nosi i carinu, HAKOM i sl. probleme pa to baš i ne bi išlo.

Ima li itko kakav savjet ili može pomoći ?

Hvala
Ovdje treba ići potpis - no ja sam nepismen.

Odg: Walkera s 3-axis gyro sustavom

Reply #1
Ja sam takodjer pocetnik u heli vodama i moj prvi heli je HK450 kojeg sam uzeo prije 2-3 mjeseca, bilo je  padova na pocetku ali nista osim par elisa i jednih skija nisam slomio, sad vec letim opusteno bez trening seta, tako da mislim da bi se trebao malo potruditi oko ovoga HB Kinga i vjezbati , jer sa ovim silnim ziroskopima nikad neces nauciti kako treba, a i brzo ce ti dosaditi ako ti je Lama vec dosadila...
Bolje da ulozis te pare u rezervne djelove i da onda opusteno letis s Kingom...
Razmisli malo...

Odg: Walkera s 3-axis gyro sustavom

Reply #2
Ma hoću samo jednostavan i lagan let, i helić koji nije koaksijalac, a da ne moram stalno pimplati po daljinskom.
Imam i problem s vidom, pogotovo na dalje (fokus mi je loš) tako da mi treba što jednostavniji model.
Nešto slično je i ovaj iako je 4 kanalni. I taj mi se sviđa:

http://www.helipal.com/walkera-hm-cb180z-helicopter-2-4g-metal-edition.html

Ovdje treba ići potpis - no ja sam nepismen.

Odg: Walkera s 3-axis gyro sustavom

Reply #3
To sa 3-axisom ti nebu bas radilo onako kako si ti zamislio.
Pogotovo ne sa ovime za 150$ u kompletu.

Zaboravi te bedastoce i uzmi HK450 i razbijaj dok ne naucis.