Skip to main content

Topic: 250 ili 450 (Read 3198 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

250 ili 450

Evo i mene ubrzo u ovim vodama.Zanima me sto mi je bolje uzet,neki 250 heli ili 450,cuo sam negdi da razlika u cijeni nije velika.Pocetnik sam,stalno visim za simulatorom i dosta sam napredovao u zadnjih mjesec dana.Stanicu imam,a zanima me jos neka okvirna cijena koliko bi me cjeli heli kostao,spreman sam ga kupit i slozit ga dio po dio :D

Odg: 250 ili 450

Reply #1
sto vece to bolje naravno.

Znaci 450 i veci...
Posljednji model:
Sin V1: tezina: 7500 g, raspon: 70 cm, gorivo:mlijeko, kapacitet rezervoara: sve veci, izdrzljivost: 0-24

Odg: 250 ili 450

Reply #2
i moj glas za 450... također sam početnik... poslije 450 namjeravam dalje :D
--
Brže nisam mogo, sporije nisam htio...

Odg: 250 ili 450

Reply #3
450 definitivno! najjeftinija 450-tka bi bio plastičan klon sa jako lošom elektronikom i izašao bi Vas oko 150$ bez carine i poreza,no bolje bi bilo uštediti pa si ili kupiti boljeg klona,Align T-Rex-a ili MSH mini protosa no svakako 450-tka
Align 450 Super Combo bi Vas izašao oko 400-500$ znači da Vam poslije toga treba samo punjač,baterija,stanica,resiver i alati.
450 Super Combo
http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=31_108&products_id=7842 u ovoj verziji vam netreba baterija,dolazi sa super combom.
Mini Protos trebate svu elektroniku osim  motora i ESC-a
http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=31_141&products_id=6478
Protos 500 (za slučaj da bi htjeli 500 klasu,no malo vam je prevelika,više je 450-tka no malo je veći od 450-tke) treba vam sva elektronika osim motora i ESC-a ovaj je po meni najbolja opcija,moj slijedeći helić 100%
http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=31_141&products_id=5763
ako se odlučite za klona ili jednog od 2 protosa,za elektroniku slobodno pitajte,

Spektrum Dx7s
Align T-Rex 550 DFC BeastX

Odg: 250 ili 450

Reply #4
450, ubodi ovo