Skip to main content

Topic: Pitanje u vezi online kupovine (Read 2614 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pitanje u vezi online kupovine

Nisam pocetnik modelar al sam pocetnik u online trgovini.
Namjerio sam se na Hobbycity pa me zanima par detalja .

Koliko smijem robe naruciti a da ne podljeze carini ?
Koliko kosta postarina za cirka 500 grama ?
Koliko kosta postarina za npr samo jedan servo , cirka 30 grama robe ?

Vidio sam cijenik postarine na njihovoj stranici ali neznam koja cijena se odnosi na nas , exspress shipments ili flat rate shipments ?
I koja je razlika između ta dva nacina dostave, jel samo vremenska ili ima jos nesto ?

pa evo ako ima tko voljan ili koja voljna da podijeli iskustva

Odg: Pitanje u vezi online kupovine

Reply #1
nema pravila sto ce se cariniti. meni je jednom kompletan model dosao bez carine, a kutija je bila ogromna dok jedan drugi model u puno manjoj kutiji nije bio te srece, male posiljke do 500 grama mi nisu nikada ocarinjene.
inace po zakonu 160 kuna vrijednosti robe ako se salje postom ne podlijeze carini i to samo ako je dar, a ne kupovina, ali HC na paket naznaci da je dar pa ni to nije problem. mislim da je postarina za 500 grama oko 12 dolara kada nije ekspresno, a ekspresno se ne isplati jer jako povecava mogucnost carinjenja kada je ta vrsta shipmenta. vise se isplati uzeti vise paketa manje gramaze nego jedan od 2 kg jer manji paketi nejcesce prolaze bez carinjenja.
struja zakon, nitro USTAV

Odg: Pitanje u vezi online kupovine

Reply #2
Ook , Hvala eewan .  Nikad nisam kupovao nista preko neta pa sam totalna neznalica u tome.
Jucer sam otvorio ziro racun pa sad moram cekat karticu i onda mogu u kupnju.

Uglavnom dao si mi odgovor koji me zanimao , hvala jos jednom !

Ako ima jos netko kakvih iskustava nek slobodno pise

Odg: Pitanje u vezi online kupovine

Reply #3
Poštovani !