Skip to main content

Topic: First Time Podravina (Read 2280 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

First Time Podravina

Bok svima koji čitaju,

Prvo da se predstavim. Zovem se Nenad, iz Koprivnice sam i početnik sam u rc aero-modelarstvu. Jedino iskustvo u letenju do sad sam imao na raznim igricama na kompu s joystickom tako da baš ono nisam full početnik opal s Marsa, znam princip letenja.
Sad trenutno se praksam na tabletu s simulatorom letenja za RC avione pa se nadam da će mi to iskustvo pomoći prilikom prvog lansiranja da ne razbijem avion.

Planiram kupiti "www.pluramaks.com/shoppingcart/products/Nine-Eagles-Sky-Climber.html"  u Pluramaksu. Dvometrena jedrilica na električni pogon kad sam čuo da čim veće tim stabilnije. Planirao sam kupiti Spyhawka FPV al mi se ne sviđa domet i veličina, poprilično je mali i ljulja se u zraku. Dok sam gledao clipove Sky Climber je puno stabilniji u zraku s obzirom na raspon krila.

Osim toga nitko danas u 21 stoljeću više ne želi voziti samo sa zemlje, svi žele FPV pa tako i ja.
Sky climber ima veliku nosivost, može podići veliki teret pa se nadam da mu umontiram jaču bateriju i GoPro Hero 3 kameru. U sljedećoj fazi dok se malo spraksam u vožnji ide gore FPV. S tim modelom dolazi J5 stanica za koju piše da ima 800 metara domet, pa se nadam da neću imati problema s letenjem u krugu od 600m s GoPro kamericom nakačenom.

Inače se u životu bavim s mehanikom, drvenarijom i elektronikom pa mislim da neće biti problem prešaltat se na modelarstvo samo trebam čitati čitati i čitati puno po forumima, youtube i DIY-ovima.

Drugi tjedan idem u Pluramaks po Sky Climbera i GoPro Hero 3 kameru pa eto počinjem polako, dobit ćete još jednog člana s iskustvima i aerial photography Podravine. :)

Ako netko ima kakve prijedloge da modificira ove moje planove koje sam si ja zamislio, ako misli da u nečemu griješim samo neka napiše jer bolje da počnem ispravno nego da trošim pare bezveze.

ThenkU!  ;)