Skip to main content

Topic: Pomoć oko trimanja helikoptera (Read 11311 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pomoć oko trimanja helikoptera

Pozdrav svima,
totalni sam početnik u ovoj temi, pa vas molim za pomoć.
Imam Read Hawk R/C 3-ch helic kupljen u Muelleru i teško ga mogu smiriti da se ne vrti oko svoje osi.

Reagira na trimm potenciometar, ali ga ne mogu potpuno smiriti. Nastavi se polagano okretati u jednu ili drugu stranu.

Jedan prolaznmik u parku ga je pokušao voziti i kaže da nešto nije uredu. Njegov se može jednostavno smiriti trimanjem, a to mu s mojim nije uspjelo.

Imate li kakav savjet što da probam provjeriti ili ako ima neko u Zagrebu, tko bi ga mogao u živo pogledati.

evo slika:





hvala

Odg: Pomoć oko trimanja helikoptera

Reply #1
Racun u ruke,zapakiraj to sve i trazi reklamaciju sto prije.Te helice stancaju na milione komada,uz to konponente za njih se skoro nigdje ne moze nac.Tako da ti je najbolje zamjenit dok jos mozes.
R.I.P modeli: cessna 185, 5xF16 Falcon,2x zagi,Super Bandit,Eurofighter,Mig 29,Mig 29 v1.1,Eurofighter v1.1,Eurofighter v1.2
U izgradnji: Tarot fy 450 & F15 Frc Foamies MK2
Sada letim: -Ništa

Odg: Pomoć oko trimanja helikoptera

Reply #2
Racun u ruke,zapakiraj to sve i trazi reklamaciju sto prije.Te helice stancaju na milione komada,uz to konponente za njih se skoro nigdje ne moze nac.Tako da ti je najbolje zamjenit dok jos mozes.

Kasno je za zamjenu/reklamaciju.
Kupljeno je prije vise od 2 mejseca, a u ducanu vjeruju da ne radi samo ako uopce ne radi.

Usput, jako tesko pogodim slova iz verifikacije kod objave posta. Zasto je to tako necitko?

Odg: Pomoć oko trimanja helikoptera

Reply #3
Sve je u redu sa helikopterom, samo nema žiroskop.
I zato se ne da strimati, jeftiniji ne dolaze sa gyrom.
Trebao si se prvo malo raspitati prije kupovine, sigurno bi ti netko dao savjet koji uzeti za početak.
Ovdje treba ići potpis - no ja sam nepismen.