Skip to main content

Topic: Wind f3k (Read 29769 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: Wind f3k

Reply #16
Ako Matej dopusti nastavit cu u njegovoj temi...posto zbog viroze nemogu   iz stana, vrijeme si kratim pripremom jezgri za vakumiranje. Najprije   je valjalo jezgre pazljivo obrusit u konacni oblik krila, a zatim   improviziranom rezalicom pazljivo izrezati utor za remenjacu. Rezalicu   sam prepravio od jedne odsluzene iz skolskog kompleta za tehnicki i   starog punjaca za mobitel. Zica je celicna promjera 0,4mm.

Odg: Wind f3k

Reply #17
samo dajte, nesmeta mi nimalo sto stavljate postove, i ja sam bolestan već 5-6 dana i zato nisam išo do kluba, pa tako da nema ni novih postova...

Odg: Wind f3k

Reply #18
par pitanja za graditelje,

da li planirate stavljati neku letvicu na napadni rub ili samo remenjača u sredini?

kod rezanja stiropora, da li se uzima odmah u obzir i debljina balze, stakla i ostaloga, pa se odmah reže tanji
odnosno da li mu  "smeta" ako se malo "podeblja"

ako može malo više slika plankiranja, pogotovo završeci, napadna i izlazna


Odg: Wind f3k

Reply #19
rezalica je mrak, totalni retro  :D

Odg: Wind f3k

Reply #20
Cilj je napraviti profil sto slicniji orginalu pa tako ako radis plank od balze onda moras svakako i jezgru izrezati tanju za debljinu balze a ako budes vakumirao samo tkaninu na jezgru, tada ne tanjis nista jer ugrijana zica ionako poskida tih nekoliko desetinki.

U mojoj varianti vakumiranja tkanine direktno na jezgru ne radim posebno napadnu od letvice vec postoje dva nacina:
1. Traka širine 3 cm se stavlja prije vakumiranja na prednji dio krila i zatim ide plank preko toga - nema puno naknadne obrade ali je nesto slabiji rub
2. Na napadnu se stavlja 1 karbonski roving, koji se kasnije pobrusi sto blize profilu

Posudio sam sliku ex-modelara Omija da bude jasnija ova druga varianta:
 

Odg: Wind f3k

Reply #21
imam pitanje. znaći napravili smo luk za rezanje dužine oko metra, i sad problem je trafo. imali smo jedan mali koji nam je pregorio ali neznam od ćeg je, zanima me gdje se mogu nabaviti trafoi ili iz ćeg se mogu izvadit? koliko ja znam trafo bi trebao viti da daje oko 25-30 A snage kako bi se normalno rezalo, tj da trafo ne pregori a da se žica neistopi.

Odg: Wind f3k

Reply #22
Cilj je napraviti profil sto slicniji orginalu pa tako ako radis plank od balze onda moras svakako i jezgru izrezati tanju za debljinu balze a ako budes vakumirao samo tkaninu na jezgru, tada ne tanjis nista jer ugrijana zica ionako poskida tih nekoliko desetinki.

U mojoj varianti vakumiranja tkanine direktno na jezgru ne radim posebno napadnu od letvice vec postoje dva nacina:
1. Traka širine 3 cm se stavlja prije vakumiranja na prednji dio krila i zatim ide plank preko toga - nema puno naknadne obrade ali je nesto slabiji rub
2. Na napadnu se stavlja 1 karbonski roving, koji se kasnije pobrusi sto blize profilu

Posudio sam sliku ex-modelara Omija da bude jasnija ova druga varianta:

thx


Odg: Wind f3k

Reply #23
imam pitanje. znaći napravili smo luk za rezanje dužine oko metra, i sad problem je trafo. imali smo jedan mali koji nam je pregorio ali neznam od ćeg je, zanima me gdje se mogu nabaviti trafoi ili iz ćeg se mogu izvadit? koliko ja znam trafo bi trebao viti da daje oko 25-30 A snage kako bi se normalno rezalo, tj da trafo ne pregori a da se žica neistopi.
potrazi na nekom otpadu staro audio pojacalo ili muzicku liniju tamo imas jake trafoe za napajanje


Odg: Wind f3k

Reply #25
molim    foker

Odg: Wind f3k

Reply #26
evo mene opet, ujutra krećem u osnovnu nabavu materijala, znaći da će se uskoro i krenut konačno radit, jedino me brine trafo, još ni T od njega....

 

Odg: Wind f3k

Reply #27
Izrada krila nastavlja se izradom remenjace. Kao sto sam vec spomenuo ona je izrađena od balze 3mm sa okomitim godovima te 2 karbonske letvice 0,5x3mm koje sam na balzu zaljepio PU ljepilom te sve skupa ucvrstio kevlarskim koncem da se prilikom opterecenja nebi raslojila. Kad se remenjaca uljepi u jezgru sve skupa treba fiksirati dok se ljepilo ne osuši, te opteretiti na ravnoj podlozi da ne dođe do vitoperenja krila.

Odg: Wind f3k

Reply #28
ona je izrađena od balze 3mm sa okomitim godovima te 2 karbonske letvice 0,5x3mm koje sam na balzu zaljepio PU ljepilom te sve skupa ucvrstio kevlarskim koncem da se prilikom opterecenja nebi raslojila. a krila.
Još jedna zanimljiva gradnja 'Precizno kao Belović' ..    :P

Imam pitanje, zanima me lijepljenje karbonske letvice na balzu kod izrade ramenjače, naveo si da je upotrijebljen PU ! 
Obično sam koristio CAK ili epoxy smolu za lijepljenje karbona na balzu, PU mi se nije dovoljno dobro primao za karbon.

Možda si namjerno upotrijebio PU jer je vrlo lagan, a sve je osigurano kevlarskim koncem da se ne razleti kod opterećenja ?

Damir

Odg: Wind f3k

Reply #29
Možda si namjerno upotrijebio PU jer je vrlo lagan, a sve je osigurano kevlarskim koncem da se ne razleti kod opterećenja ?


Upravo tako, PU je lagan a konac sprijecava da se sve ne rasloji mada ljudi cesto kod vakumiranja sa karbonskom tkaninom uopce ne stavljaju remenjacu tako da vjerujem da bude krilo izdrzalo sva opterecenja...  :-X