Skip to main content

Topic: Neispravan prijemnik (Read 2793 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Neispravan prijemnik

 Pozdrav svima koliko vas ima a vidim da vas ima!
 
Zovem se Dinko i apsolutni sam početnik u ovome, a dal ću ostat ovisi samo o financijama, jer tu ima predobrih stvari za mene elektroničara.
 
Frend me tražio pomoć oko primopredajnika a ja tražim pomoć ovdje.
Naime, u nadi da će nekako boostati domet genijalac je išao štelati promjenjivi induktor i uspio je polomiti ferit.
Ja sam uspio odlemiti taj promjenjivi induktor ali zamjenu mu ne mogu naći i zato ovdje pišem.
Ako i nađem taj induktor - kolike su nam šanse da upogonimo primopredaju, ima li tko iskustva s popravkom ovih stvari?
Radi se o stanici Jamara Compa-X3 i pripadnom prijemniku (na kojem nema oznake) i zato prilažem par slika u nadi da će netko prepoznati cijeli sustav.


Neispravan induktor:





Prijemnik bez induktora:


Predajnik:



Unaprijed zahvaljujem!
Dinko



 

Odg: Neispravan prijemnik

Reply #1
Prijatelju moj to se ne isplati jer stanica ne vrijedi 10 € a popravak ce biti vise.Nabaviti novu stanicu ili drugu, 2.4 G ... Jasno u nizem rangu imas vec od 30 € dalje.
Extra 300,Edge 540, S-Bach 342, Beaver dhc-2, Domino, Ultron,Discovery...
          Graupner MX-12, MX-20


Odg: Neispravan prijemnik

Reply #3
DinkoDinko bi se mogao prvo predstaviti u za to odgovarajućoj rubrici: http://www.flyfreak.net/general-discussion/predstavite-se/960/

... no možemo dati malen predujam za ohrabrenje: prijemnik na slici je Jamara Compa X4. Unatoč tvrdnjama kolega ovdje, da je smeće, valja napomenuti da je prije 10-tak godina to bio sasvim solidan prijemnik (čak bolji i od nekih tada razvikanih Fujtaba) kada bi bio - ispravan !