Skip to main content

Topic: Dx6i i expo. (Read 2585 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dx6i i expo.

Pošto sam početnik pa bolje pitati nego eksperimentirati. Imam dx6i i osim dual rate, probao bih koristi i expo jer kao i svaki početnik muči me osjetljivost kontrola na stanici. Malo sam pručavao teoriju expa po forumima i čini se da bi to moglo pomoći, no prije nego probam nešto mi je nejasno. Ako podesim expo na stanici, dali je uvijek uključeno ili se pali na prekidač zajedno sa dual rateom? Pošto dx6i ima odvojeno podešavanje dual rate za poziciju prekidača 0 i 1 , ispada da već na "ugašenom" dual rateu mogu imati smanjene otklone u određenom postotku. To sam provjerio i gotovo sam siguran da je tako. Recimo na 0 mi je na na 80% a na 1 mi je na 60 %.  E sada kako je sa expo funkcijom . Nisam baš stigao proučavati. I kakve su preporuke za podešavanje expa i dual rate-a . Model koji koristim za sada je cesna samogradnja, malo izmjenjena da  bude bolje upravljiva.

Odg: Dx6i i expo.

Reply #1
Na Dx7 i jacima imas za svaki polozaj prekidaca poseban expo.
Nisam siguran kako je na Dx6, ali pretpostavljam isto.

Stavis na 80% i nejdes dalje, pametnije je poceti vracati na 100% dok ne dodjes to expa koji ti "sjedne" tj. najbolje pase.

Ako ides ispod 70% bolje pomaknujti polugu na rucici od serva jednu rupu unutra  nego smanjivati rezoluciju kontrolne povrsine sa expom.
Posljednji model:
Sin V1: tezina: 7500 g, raspon: 70 cm, gorivo:mlijeko, kapacitet rezervoara: sve veci, izdrzljivost: 0-24

Odg: Dx6i i expo.

Reply #2
Ok shvatio sam, čak sam i probao no bilo je danas vjetrovito pa nisam osjetio "pravo" upravljanje. No vidim da expo može ići i u negativno. To mi baš nije jasno. I dali kombinirati dual rate i expo ili to izbjegavati?

Odg: Dx6i i expo.

Reply #3
Quote
vidim da expo može ići i u negativno. To mi baš nije jasno

ja ga samo u tom smjeru i koristim.