Skip to main content

Topic: Koja je najjeftinija 3 ili više kanalna stanica... (Read 6339 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: Koja je najjeftinija 3 ili više kanalna stanica...

Reply #15
potpisujem, kolega arosovic bez uvrede ali malo si ga poceo kipati bez veze, kupis pravu stanicu jednom i letis sta oces, a ne tu neke kemije sad me ljubi sad me jebi, to zaboravi, od toga nema kruha

Odg: Koja je najjeftinija 3 ili više kanalna stanica...

Reply #16
Mozda je ovo malo "djubrasto" od mene, s obzirom da sam i ja pocetnik, ali


MA DAJ KUPI VEC JEDNOM TU J*&^*(* STANICU


pa da ko ljudi pocnemo da gnojimo po forumu kako da se podesi ovo i ono.


enivejz, neces naci jeftinije i vise za te novce NIGDJE!


END OF LINE.

Nisi u pravu mtesa  ;) mada se slažem sa tvojim odgovorom.
Nema niš loše u tome da dečko pita pa možda i nađe koju 2,5 kanalnu za 2,5 nečega.
Isto tako se svojevremeno čudio zašto je potreban LOGIN na neku stranicu ili forum.

Quote from: Oldtimer
Quote from: arosovic
Quote from: Oldtimer
Quote from: arosovic
Na stranici http://rcwings.webs .com/projekti.htm postoji link na youtube gdje bi trebalo biti pokazano kako se krilo oblaèi jednim komadom folije. Link ne radi

Jednim komadom? A da pitas autora ?

Treba se prijavit na taj forum... što je u neku ruku izdaja ovog foruma

Ne idem tamo pa ne znam kakav je. Ionako ne stignem radit ni ono sto volim.
Ne stignem ni do kompjutera- evo mi je bio vec tri dana neprekidno ukljucen Neprijateljski?
A mozda je to bas  prijateljski trazit registraciju jer mozda saznas neke  jako velike tajne
 o letecem krilu Pa registriraj se, ostavi mu i broj cipela ako  trazi, ne vidim neki problem
 Mislim da sudjelovanje na nekom drugom forumu nije izdaja, forumi su mjesto za razmjenu
 iskustava pozitivnih i negativnih (naravno sve uvjetno).
Mozes otic i na RC Groups. Nisu bas preveliki ali su otvoreni za citanje svakom bez provjere