Skip to main content

Topic: PROTOS 500 napada VELEsajam ! (Read 2356 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PROTOS 500 napada VELEsajam !

Kako naslov kaze : PROTOS 500 napada VELEsajam u Zagrebu, 2x goPRO HD HERO, malo duct tapea, malo dvostrane ljepljive trake i jedna amaterska voznjica.
Dakle ja sam POCETNIK i nemojte me pljuvat jer nemam maramice kod sebe.
VIDEO : PROTOS.napaDA.VELEsajam - dual goPRO HD Hero + RC Heli

 

Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #1
da...jebeni si početnik... :)

Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #2
 ... potpuno nova faca među modelarima a tako napredan :)

Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #3
Bravo Marko !!!!!


Vidi se da ti je gušt .
Super letenje a najvažnije od svega sve sam , poljetanje , let ,sljetanje i heli cijeli .
To je to .




Dečko je u heličima oko godinu dana ako se ne varam. Definitivno je talenat i ima muda jedan je od rijetkih koji je poslušao savjete iskusnih helikopteraša , uzeo kvalitetnu opremu i da napredak je vidljiv


Još jednom bravo 
Trex550E manji ali BRŽI I ŽEŠĆI od wespenove
600-tke.....ali uskoro više ne ČUDO je na putu


Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #5
 ;D ;D bravo , bravo , i ja bi rado da mogu reči da sam takav početnik...
dx9-xd8-gobac630

Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #6
na kakav početnik leti se bome dobro.
Ti super letiš s obzirom na ostatak ekipe koji su godinam u hoveru.
I da ne smijemo zaboraviti imao si i dobrog učitelja, u svakom slučaju vidi se napredak.
Za video ti ništa ne trebamo govorit sve se zna.
Samo napred da ljudi ne misli da je helikopter nemoguča misija.
 

Odg: PROTOS 500 napada VELEsajam !

Reply #7
Ha ha a si vidil Simpi tvoje alu blokove kak prkose gravitaciji ...i stari skukum...radi ko vurica...
Na ovakvom terenu (šljunku) je najbolje na metar-dva ugasiti motor da nebi bilo repnih rotora svuda okolo...
odjavna špica je ispolitizirana...Marko jako voli Jacu !!!