Skip to main content

Topic: Elektronika (Read 2652 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Elektronika

Pozdrav svima, totalni sam početnik u ovome i još k tome slabo mi znanje o elektrinici, čitam sve i svašta u zadnje vrjeme po forumu, puno novih stvari (za mene) od kojih se lako početnik pogubi. Ovako planiram izgradit sebi jedan model koji bi imao i praktičnu primjenu( radi se o plovilu) ono kaj me malo muči je odabir djelova.Konkretno planiram kupit ovu bateriju https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__35811__ZIPPY_Flightmax_5000mAh_4S1P_30C_EU_warehouse_.html pa kasnije eventualno uzet još jednu takvu pa ih povezat da se dobije veći kapacitet (težina mi ne igra ulogu). Sad pošto krećem od nule(znači nemam ništa od pribora trebam savjet koji punjać uzet i sve što je potrebno da se baterija sigurno i pravilno napuni, dosta se po forumu spominje punjač proizvođaća ICharger, predpostavljam da to nije dovoljno, da trebam i napajanje, e tu neznam što se nudi na tržištu, tj. di je moguće kupit neko koje zadovoljava potrebe navedene baterije. Bio bih zahvalan da me uputite na neki solidan izbor, može i slobodno osobna preporuka ipak ima tu ljudi koji se poprilično razumiju u te stvari a o iskustvu da i negovorim.
Od ostalih komponenti uzeo bi ovaj motor https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__36421__Turnigy_D3548_6_790KV_Brushless_Outrunner_Motor_EU_Warehouse_.html
i ovaj regler https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__45019__Hobbyking_YEP_40A_2_6S_SBEC_Brushless_Speed_Controller_EU_warehouse_.html
Znam da su nekima ovo doslovce banalna pitanja, no za mene koji ulazi u sve ovo sam nije baš tako, stoga se zahvaljujem  na konstruktivnim sugestijama i pomoći.

Odg: Elektronika

Reply #1
Preporučio bi ti prvo da se predstaviš u rubici predviđenoj za to.
Lp,
Alex


Odg: Elektronika

Reply #3