Skip to main content

Topic: kupujem helić..pomoć....... (Read 3988 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kupujem helić..pomoć.......

pozdrav novi sam na forumu i u svemu ovome...uzet ću si helikopter al neznam još kakav,ali istražujem i učim pomalo o ovome. Našao sam jedan koji mi se svidio i koliko mi se čini nije loš za, - Esky Belt cp v2 carbon edition- ako si ga kupim neplaniram odmah upravljati njime prvo ću na simulatoru vježbati...ako može koji pametan komentar u vezi ovog helića jako bi mi pomoglo..hvala unaprijed


Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #2
Dobrodosao..
I ja sam pocetnik i moj savjet ti je da si uzmes  neki jeftiniji s puno dijelova jer ako nemas ucitelja na kabelu razbit ces ga puno puta..sto je normalno..ja imam kopiju t rex-a hk 450 i belt cp v2 uglavnom da skratim ...za pocetak jeftin i jeftini dijelovi baci oko u hobby kingu..  :) :)
Pozdrav,Sebastijan

Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #3
Jao ne opet Belt...  :D :D
Radije dodaj 100 Kn pa uzmi HK450.

Za Belta nemas djelova svugdje, kvaliteta izrade je losa, elektronika koja dodje sa njime je gora od HK kineza itd.
Posljednji model:
Sin V1: tezina: 7500 g, raspon: 70 cm, gorivo:mlijeko, kapacitet rezervoara: sve veci, izdrzljivost: 0-24

Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #4
a gdje mogu uzeti hk kolika mu je cjena, i djelovi su dostupni ?


Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #6
Koliko bi trebalo para otprilike trebalo da se slozi jedan HK450 ?


Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #7
da i mene zaniima koliko para treba ?

Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #8
da vidim hvala ti, al me zanima za koliko para mogu dobiti hk-450 ili čak hk-500 ali RTF model ?

Odg: kupujem helić..pomoć.......

Reply #9
RTF ne postoji kod helica...barem ne onih koje ne smatramo vise igrackama.

Za sloziti HK450 u najjeftinijoj varijanti ti treba oko 100$
Posljednji model: