Skip to main content

Topic: predstavite se (Read 524353 times) previous topic - next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Odg: predstavite se

Reply #450
Pozdrav svim clanovima Flyfreak foruma... citajuci razne forume odlucio sam se za Flyfreak i nadam se da nisam pogrijesio...
Zovem se Antun i zivim u okolici Slav.Broda. Prije 3 godine nastradao sam na poslu i tako sam duze vrijeme na bolovanju pa sam se poceo zanimati za modelarstvo jer imam dosta vremena i odlucio sam se da poletim u nebo i to helikopterom ali uz vasu pomoc, naravno ako budete imali zelje i volje da mi pomognete jer sam cisti pocetnik... cak nikad ni stanicu nisam imao u rukama ali sam ipak vidio kako to iskusni letaci rade. A ko sam promasio temu oprostite mi jer jos proucavam i ovaj forum pa nisam siguran gdje ce i ova poruka odleprsati.. Sa malim zakasnjenjem  SRETNA NOVA GODINA...i to je to za prvi puta... pozdrav
Letim suncu pravo

Odg: predstavite se

Reply #451
Pozdrav Baća, nađemo se na Jelasu pa možda riješimo i tvoj problem ;)
Trex 550E 3G, PA Bandit, HK Y-3 Tricopter
Futaba 9C, Jr MC-20

Odg: predstavite se

Reply #452
Antune,dobrodošao I Tebi sretni Blagdani...mislim da nisi pogriješio što si se registrirao na Fly Freak..odgovorno tvrdim da u državi nema bolji...Uostalom već Ti se javio kolega Anto a i još će njih iz oblasti ''ZAVRTLJOT''...to Ti je po Ruski helikopter...puno pozdrava iz Splita
Djeca i luđaci su iskreni u svojim kreacijama
Mes

Odg: predstavite se

Reply #453
Decki hvala vam na podrsci i pomoci...naravno i sto ste odmah regirali na moju poruku... Anto kad stigne oprema iz SAD-a naci cemo se na jelasu a do tada bih te zamolio da mi objasnis kako bi ja pokusao nesto na laptopu vijezbati..nekakav simulator... vidi sto bih ja trebao dobiti              Ispred garaze 2 camere
prije nego mi to stigne kako bi ja mogaouciti na nekom simulatoru... sto mi treba od opreme za let na laptopu...
Letim suncu pravo

Odg: predstavite se

Reply #454